İç Müşteri Memnuniyeti Araştırmaları

İç Müşteri Memnuniyeti Araştırmaları

İç Müşteri Memnuniyeti Araştırmaları nedir?

İç Müşteri Memnuniyeti Araştırmaları, kurum içindeki organizasyonel birimler tarafından yine kurum içindeki diğer birimlere sağlanan girdi ya da hizmetlerin, değerlendirilerek, bunlara ilişkin beklentilerin ne düzeyde karşılandığının belirlenmesi amacıyla gerçekleştirilen, sayısal veriye dayalı ölçüm çalışmalarıdır.



İç Müşteri Memnuniyeti Araştırmaları kimler için uygundur?

Birimler arası çatışmaların yaşanması nedeni ile iş sonuçlarının olumsuz etkilendiği şirketler için uygundur.


İç Müşteri Memnuniyeti Araştırmalarının firmanıza sağlayacağı katkılar nelerdir?

Kişilerin ve birimlerin performansının değerlendirilmesi,

İş süreçlerindeki aksaklık ve kopuklukların ortaya çıkarılarak iyileştirme fırsat ve gereksinimlerinin belirlenmesi,

Organizasyon yapısı ve görev dağılımındaki iyileştirme fırsat ve gereksinimlerinin belirlenmesi,

Var olan kurum kültürünün daha net biçimde anlaşılması, çalışan memnuniyetinin artırılmasına yönelik iyileştirme faaliyetlerinin planlanması,

Organizasyonun güçlü ve zayıf yönlerinin ortaya çıkarılması gibi katkıları bulunmaktadır.

Başlamak için lütfen tıklayınız
PİN Araştırma

Diğer Araştırma

 

E-Bülten

Adisa ile ilgili haber, duyuru ve yeniliklerden haberdar olmak için lütfen e-bültenimize kayıt olun.

 
Başlamak için ilk adım