Tuğba Bilgili

2005 yılında Boğaziçi Üniversitesi Ekonomi bölümünden mezun olan Tuğba Bilgili, profesyonel kariyerine Marsh Türkiye’de Risk Yönetim Danışmanlığı yaparak başlamıştır. FMCG, İlaç ve Finans sektöründeki büyük ve orta ölçekli müşterilere, risk analizlerinin yapılması, risklerin minimize edilmesi, iş sürekliliğinin sağlanması konularında danışmanlık sağladı. Aynı zamanda Marsh Türkiye’nin kurumsal pazarlama faaliyetlerinde de görev aldı. Kariyerine, FMCG pazarlama sektörüne geçiş yaparak Ülker’de Ürün Müdürü olarak devam etti. Bu dönem içerisinde, gıda kategorisinde, marka konumlandırılması, pazarlama planının hazırlanması, 360 derece iletişim faaliyetlerinin yapılması, yeni ürün geliştirme (Ar-Ge) koordinasyonu ve satış arttırıcı ticari pazarlama faaliyetlerinde görev aldı.

2008 yılında Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş. firmasında Katma Değerli Servisler departmanında yönetici olarak çalışmaya başladı. Mobil Pazarlama ve Reklam yöneticisi olarak, Turkcell’liler Yaşadı, gnctrkcll gibi kulüplerin marka işbirlikleri projelerini hayata geçirdi, ağırlıklı olarak FMCG ve Bankacılık sektöründeki firmalar ile Turkcell ürün ve servislerinin kullanılmasını sağlayan ortak kampanyalar düzenledi. Procter&Gamble firması ile yaptığı ortak iletişim projesi PG Head office tarafından “Best Practice” olarak seçilerek tüm dünyada uygulanmaya başladı. 2011-2013 yılları arasında Turkcell’in sadakat programı Sarı Kutu’yu lanse ederek, müşterilerin bağlılığını arttıracak, lider marka imajını koruyacak ve müşteri memnuniyetini arttıracak projeleri hayata geçirdi.

2013 yılında Türk Telekom’a Pazarlama Müdürü olarak geçerek, müşteri elde tutma projeleri, müşteri bağlılık yönetimi kampanyaları, Türk Telekom sadakat programı Teknokumbara’nın lanse edilmesi başta olmak üzere müşteri değer yönetimi alanına liderlik etti. Türk Telekom Grup birleşme sürecinde yer alarak, birleşme sonrası stratejilerin belirlenmesi, yeni segmentasyon yapısının dizayn edilmesi, üç şirketin tek marka çatısı altında birleştirilmesi konularında aktif rol aldı.

2016 yılında Vodafone’a Kurumsal Pazarlama Müdürü olarak çalışmaya başladı. Koç Holding ve Bankalar başta olmak üzere, büyük müşteriler nezdinde Vodafone’un dijital transformasyon lideri algısını kuvvetlendirici ve Vodafone’un tercih edilmesini sağlayacak pazarlama faaliyetlerini planlayarak hayata geçirdi.

2017 yılından itibaren Adisa bünyesine katılan Tuğba Bilgili, stratejik planlama, hedef yayılımı, pazarlama stratejisi ve uygulaması konularında danışmanlık vermektedir.

 

E-Bülten

Adisa ile ilgili haber, duyuru ve yeniliklerden haberdar olmak için lütfen e-bültenimize kayıt olun.